26 Ağustos 2014 Salı

Facebook Application için Android key hashes

Merhaba arkadaşlar edindiğim deneyimi sizlerle paylaşmak istedim. Bir çok siteden nasıl yapıldığı hakkında yığınla bilgi olmasına rağmen bir türlü doğru bilgiye ulaşamadım. Ama  en sonunda bu işin üstesinden geldim.

Şimdi öncelik olarak yapmamız gerekenleri adım adım yapalım:

1) İlk olarak OpenSSL'yi bu adreste indirelim Google Code (Tabi bilgisayarınız 64 bitli ise bunu indirin openssl 64 bit)

2) Şimdi indirdiğimiz dosyayı zipten çıkartıp C:\ nin altında OpenSSL adında bir klasör açıp zipten çıkardığımız dosyaları bunun içine kopyalalım.

3) C:\Users\"Kullanıcı ismin"\.android yolu aldında debug.keystore olmasından emin olalım.

4) C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_55\bin yolu altındaki keytool.exe bulup bir kereliğine çalıştıralım.

5) Şimdi CMD prompt açalım ve cd C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_55\bin olarak değiştirelim.








6) Son olarak bu kodu (keytool -exportcert -alias androiddebugkey -keystore "C:\Documents and Settings\Administrator.android\debug.keystore" | "C:\OpenSSL\bin\openssl" sha1 -binary |"C:\OpenSSL\bin\openssl" base64) cmd de olduğumuz path e yapıştırıp enter tıklayalım ve çıkan kodu her zaman kullanabilmek adına bir yere kopyalalım.


7)Olurda sizden password istese : "android"  giriniz pass. olarakyararlı olması dileğiyle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder